آیا دانه رازیانه خوب برای مرحله پایان بیماری کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا دانه رازیانه خوب برای مرحله پایان بیماری کلیه

دانه رازیانه را می توان به عنوان عطر و پزشکی استفاده می شود، پس از آن توسط بسیاری از مردم دوست داشتند. با توجه به عملکرد خوب خود در تنظیم خون پس از آن می تواند کمک به درمان بیماری کلیه مرحله پایان در برخی از درجه. بعد اجازه دهید ما به برخی از جزئیات در مورد آن.

به طور عمده مواد تشکیل دهنده در دانه رازیانه می باشد پروتئین، چربی، فیبر رژیم غذایی، آنتول، کتون شوید، آلدهید رازیانه و غیره، می توان آن را در طب، ادویه، مواد غذایی و آرایش استفاده می شود. به عنوان یک نوع ادویه، آن است که به طور گسترده ای در کباب و پسر عموی دیگر استفاده می شود. به عنوان یک نوع از دارو، می توان آن را مورد استفاده برای تنظیم گردش خون، تسکین درد در شکم، بی اشتهایی، تهوع و غیره چه بیشتر، می توان آن را ترویج سلول های مغز استخوان بالغ، آزاد خون وارد محیطی و بهبود سلول های سفید در خون می شود.

بنابراین در طب چینی، رازیانه دانه اغلب در درمان انواع بسیاری از بیماری ها نظیر بیماری های کلیوی استفاده می شود. حتی این، شما همچنین باید درمان نظام مند را، به دلیل بیماری کلیه یک نوع بیماری پیچیده است، غیر ممکن است برای درمان آن تنها با یک یا دو نوع از دارو. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به این بیماری، به ویژه، پایان مرحله بیماری کلیوی (همچنین به عنوان شناخته شده ی ارومیه) شما باید اقدامات برای درمان آن را بلافاصله، آیا رفتن به شانس اجازه نمی دهد.

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز و پیوند رایج ترین راه برای مقابله با این بیماری است، اما آنها می توانند آن را درمان نیست، فقط می تواند از پیشرفت آن به تاخیر بیاندازد. به منظور کمک به آن دسته از بیماران درد کمتر رنج می برند، من توصیه پزشکی چینی مانند پا حمام درمانی، حمام درمانی کامل و جدید فشرده سازی درمانی به شما. همکاری با هم با یکدیگر در طول درمان، آن درمان می تواند کمک به بیماران برای زندگی بهتر و طولانی تر است. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آنها، شما می توانید به ما ایمیل و یا پیام های ترک به ما.

 





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی ESRD، پایان دادن به بیماری کلیه مرحله، دانه رازیانه ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: